모바일 가상스토어 서비스 이용에서 소비자의 유비쿼터스 특성지각의 영향

Title
모바일 가상스토어 서비스 이용에서 소비자의 유비쿼터스 특성지각의 영향
Other Titles
The Effect of Consumers' Perceptions on the Service Ubiquity in the Use of Mobile Based Virtual Store Services
Authors
이현화
Keywords
가상스토어 . 유비쿼터스 특성 . 실용적 가치지각 . 쾌락적 가치지각 . Virtual store service . Service ubiquity . Utilitarian value perception . Hedonic value perception
Issue Date
2014-12
Publisher
한국의류학회지
Series/Report no.
한국의류학회지 ; 38권 6호 pp 857~872
URI
http://dx.doi.org/10.5850/JKSCT.2014.38.6.857
http://dspace.inha.ac.kr/handle/10505/39631
ISSN
1225-1151
Appears in Collections:
School of Arts & Sports(예술체육학부) > Fashion Design & Textiles (의류디자인학) > Local Access Journal Papers, Reports(의류디자인학 논문, 보고서)

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse