인터넷 의류쇼핑몰 상품 사진의 표현형식과 배경이 소비자의 지각에 미치는 영향

Title
인터넷 의류쇼핑몰 상품 사진의 표현형식과 배경이 소비자의 지각에 미치는 영향
Other Titles
The Effects of Product Presentation and Background of Photos in Internet Shopping Malls on Consumer Perceptions
Authors
이현화
Keywords
인터넷 쇼핑몰, 상품 표현형식, 배경, 소비자 반응, 인터넷 쇼핑몰 사진, Internet shopping mall, Product presentation, Background, Consumer responses, Internet shopping mall photos
Issue Date
2014-08
Publisher
한국의류학회지
Series/Report no.
한국의류학회지 ; 38권 4호 pp 467~481
URI
http://dx.doi.org/10.5850/JKSCT.2014.38.4.467
http://dspace.inha.ac.kr/handle/10505/39630
ISSN
1225-1151
Appears in Collections:
School of Arts & Sports(예술체육학부) > Fashion Design & Textiles (의류디자인학) > Local Access Journal Papers, Reports(의류디자인학 논문, 보고서)

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse