동기위생이론과 Kano 모델을 적용한 소셜커머스의 만족과 불만족 차원 연구

Title
동기위생이론과 Kano 모델을 적용한 소셜커머스의 만족과 불만족 차원 연구
Other Titles
Application of Motivation-Hygiene Theory and Kano Model to Investigate Dimensionality of Consumers' Satisfaction and Dissatisfaction with Social Commerce
Authors
이현화
Keywords
동기위생이론, Kano 모델, 소셜커머스 특성, 만족, 불만족, Motivation-hygiene Theory, Kano model, Characteristics of social commerce, Satisfaction, Dissatisfaction
Issue Date
2014-06
Publisher
한국의류학회지
Series/Report no.
한국의류학회지 ; 38권 3호 pp 355~371
URI
http://dx.doi.org/10.5850/JKSCT.2014.38.3.355
http://dspace.inha.ac.kr/handle/10505/39629
ISSN
1225-1151
Appears in Collections:
School of Arts & Sports(예술체육학부) > Fashion Design & Textiles (의류디자인학) > Local Access Journal Papers, Reports(의류디자인학 논문, 보고서)

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse