소비자 특성, 한국브랜드에 대한 인지도, 패션제품 만족도가 구전경험과 구전행동에 미치는 영향-재한 중국유학생들을 중심으로-

Title
소비자 특성, 한국브랜드에 대한 인지도, 패션제품 만족도가 구전경험과 구전행동에 미치는 영향-재한 중국유학생들을 중심으로-
Other Titles
The Effects of Consumer Characteristics, Awareness of Korean Fashion Brands, and Satisfaction with Korean Fashion Products on Word of Mouth (WOM) Experiences and Behavior-Focusing on Chinese Students in Korea-
Authors
이현화
Keywords
재한 중국유학생, 소비자 특성, 한국브랜드에 대한 인식, 구전경험정도, 구전행동, Chinese students in Korea, Consumer characteristics, Korean brand recognition, WOM experiences, WOM behavior
Issue Date
2014-04
Publisher
한국의류학회지
Series/Report no.
한국의류학회지 ; 38권 2호 pp 216~230
URI
http://dx.doi.org/10.5850/JKSCT.2014.38.2.216
http://dspace.inha.ac.kr/handle/10505/39628
ISSN
1225-1151
Appears in Collections:
School of Arts & Sports(예술체육학부) > Fashion Design & Textiles (의류디자인학) > Local Access Journal Papers, Reports(의류디자인학 논문, 보고서)

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse