패션점포 내 모바일 제품추천 서비스에 대한 소비자의 정보제공의도와 협력의도

Title
패션점포 내 모바일 제품추천 서비스에 대한 소비자의 정보제공의도와 협력의도
Other Titles
Consumers' Willingness to Provide Information and Cooperation Intention in the Use of Mobile Product Recommendation Services for Fashion Stores
Authors
이현화
Keywords
Mobile product recommendation services, Willingness to provide information, Cooperation intention, Usefulness perception, Hedonic perception; 모바일 제품추천 서비스, 정보제공의 도, 협력의도, 유용성 지각, 유희성 지각
Issue Date
2013
Publisher
한국의류학회지
Series/Report no.
한국의류학회지; 제37권 제8호 pp 1139~1154
URI
http://dx.doi.org/10.5850/JKSCT.2013.37.8.1139
http://dspace.inha.ac.kr/handle/10505/33811
ISSN
1225-1151
Appears in Collections:
School of Arts & Sports(예술체육학부) > Fashion Design & Textiles (의류디자인학) > Local Access Journal Papers, Reports(의류디자인학 논문, 보고서)

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse